Trénink - Lednice 21.8.2011 (Ronja video)

25.08.2011 21:26

V neděli, krásnou, teplou a slunečnou, jsem jela s Lenkou a její rodinkou na trénink do Lednice. Moje Ronja (Your Tea & Rum Lazarus) si potřebovala zaběhnout sólíčka pro lepší fixaci na kůži. Při posledním společném běhu si trošku více než bylo zapotřebí všímala partnerky :-) Svoje sólíčka si zaběhla nádherně, v cíli si mohla chytit náhradní kůži a pořádně ji "zabít" :-)). Jen při prvním "zavedení" do boxu jsme měly trošku problém, tak (jak to velice trefně vyjádřila přítomná Hanka Valentová) jsem jí do boxu hodila "jako uhlí do sklepa" :-)))) Podruhé už to šlo mnohem lépe. Svojí premiéru měl mít na dráze i Lenčin mladý Lord (English Lord Lazarus). Lord je ale skutečný Anglický Lord a proto se rozhodl, že se za nějakým "fuj" kusem hadru nebude honit... :-) To si raději (po příjezdu domů mi psala Lenka) prohnal na zahradě kočku !! Ale Lenka to určitě nevzdá a potrénuje s Lordem na umělou kůžičku a příště to zase vyzkoušíme :-)) Věřím, že se Lord nakonec chytne a běhat bude. Po odběhnutí Rončina druhého sóla jsme se přesunuli blíže k zámku a šli jsme se ještě projít. Lednický zámek je, co já ho pamatuji, neustále z některých stran obložen lešením a opravován. Připadá mi to tak, že když na jedné straně skončí, z druhé zase začnou :-)) Nicméně zámek je stále krásný, jen by si měl někdo došlápnout na naprosto neuvěřitelnou zámeckou "restaurační samoobsluhu". Obsluhující za neskutečnou cenu 80 kč mrskla na talíř kousíček kuřecího řízku, hrstku hranolek a pozor - dvě lžičky zelného salátu !! Na otázku jakou gramáž mají u hranolků, obsluhující odpověděla, že žádnou !!!!! Proto byla "požádána" aby ještě laskavě dvě hromádky přisypala..... :-))

Ronička mi udělala velikou radost a že jsme měly radost obě dvě je vidět z videa, na kterém nás zachytil Lenčin manžel - díky!!!

FOTOGALERIE

Trénink - Lednice 21.8.2011