WORLD DOG SHOW 2021 Brno

11.10.2021 20:01

Naše snažení na předešlých čtyřech výstavách, tedy na 5. Esminčině výstavě, vyvrcholilo právě na Světové výstavě 2021, která byla tentokrát u nás v České republice v Brně. Dlouho jsme se na tuto událost těšili a to mohu říct za spoustu lidiček, které znám. První uzávěrka byla hodně dlouho před výstavou a navrhovaný rozhodčí z Portugalska,  byl pro nás zajímavý. Pak se změnila situace a všechny whippety měla posuzovat p. Veronika Chrpová, ale!! Postupně se přihlásilo více whippetů, takže posuzování fen připadlo nakonec p. Miroslavu Gunišovi ze Slovenska. To byla pro nás, kteří "víme" docela podpásovka...rozhodčí, kterému se vyhýbáme, posuzoval feny na Světové výstavě. U psů p. Veronika Chrpová = posouzení každého jedince na stolku, individuální posouzení pohybu, profesionalita, lidský přístup a alespoň krátké slovní vysvětlení ke každému psu. U fen ...nic z toho. Tam jsme měli pocit, že rozhodčímu "jede vlak"...beze slov, pouze posunky dirigoval všechny v kruhu a rychlostí blesku byl u fen šampiónek, kdy si musel udělat přestávku, aby přece jen neskončil příliš brzy :-(  Já jsem se zaujetím sledovala s Lenkou, se kterou jsem tentokrát jela, posuzování psů, takže jsem málem naše posuzování propásla. Přiběhla jsem do kruhu, kde už byly fenky z mezitřídy nastoupeny. Rozhodčí  mě důrazně upozornil, kde je vchod pro vstup do kruhu, chtěla jsem se omluvit...on že nechce slyšet žádné výmluvy...tak a říkám Esmee: "Teď jsem ti to po.rala." Esmička byla moc šikovná, stála, chodila - i když její pohyb opravdu není dokonalý, toho jsem si vědoma. Přesto nás nakonec rozhodčí předsunul před všechny fenky (celkem nás bylo jen 7) a po odběhnutí kolečka jen ukázal na cedule jak jsme doběhly. Nejdříve jsem nechápala...on nás nechal vyhrát!! Moje radost byla ohromná, až mi za kruhem vyhrkly slzy. Absolutně jsem to nečekala a myslím, že ani ostatní ne. (fotogalerii doplním, výsledky jsou na Dogoffice)     FOTOGALERIE                                                         

                                                                                Esmee Tokoto Trikonto získala V1, CAC na WDS 2021

Tenhle okamžik štěstí si budu pamatovat napořád :) Foto Grzegorz Gebik

CACIB a res.CACIB už nás minul :) , ale to vůbec nevadí, já jsem moc spokojená s titulem CAC, kterým jsme započaly - alespoň doufám - naši cestu za titulem Českého šampióna :)