Whippet Klub - Club Show 2.10.2010 - Ježkovice

05.10.2010 19:14

Druhým rokem se konala Klubová výstava Whippet Klubu na fotbalovém hřišti v Ježkovicích. Vládla zde opět příjemná, domácká atmosféra. Posuzovala Veronika Kučerová Chrpová a přihlášeno bylo 31 whippetů. Paní rozhodčí diktovala posudky nahlas, takže jsme měli přehled, co kterému psu vytýká a naopak co se jí líbí.

Ronja - Your Tea & Rum Lazarus - měla ve třídě otevřené 5 dostihových fen. Naštěstí pro nás  :-)) , jinak by asi nevyhrála, poněvadž je hrozně hubená po viróze střev. Takže z toho vyplývá, že jsme získali V1 a CAC !!! A krásný pohár + pytlík krmení. :-))

Lenčin Lord - English Lord Lazarus - měl ve třídě mladých 4 další pejsky. Paní rozhodčí jej ocenila známkou V3. Nelíbil se jí Lordův ocas, který nosí (někdy více, někdy méně) lehce zatočený. Mně osobně více vadila (kromě jiného) příšerná ušiska obou psů na 1. a 2. místě.

Velice pěkně se předvedl Lenčin 10,5 letý  Ch.Faetón Ayort Back. Pěkně se předvedl, hlavně v pohybu. Získal titul Nejlepší veterán a také pěkný pohár.

Bohužel se stalo něco co nikdo nečekal a vlastně ani přímo na výstavě nekomentoval - do kruhu nastoupili k posouzení o BOB i vítězové třídy čestné. Mně to sice bylo divné, poněvadž jsem loni s tímto titulem o BOB nešla, ale nějak mně nenapadlo nic říct. Bohužel mi až při rozpoutání diskuze na Faceboku došlo, že moje myšlenka byla správná. Kdyby se kdokoli ozval, mohlo se předejít velké nepříjemnosti. Titul BOB získala ICH. Abigail Pibaro - velmi pěkná fena, která kdyby byla přihlášena do šampiónů, určitě by i tak vyhrála. No, stalo se.

Já jsem spokojená s Rončiným CACem, snad to nebude náš první a poslední z Čech.

FOTOGALERIE:

https://whippet.rajce.idnes.cz/Show_Whippet_klub_2.10.2010/

Výsledky a fotogalerie na stránkách Whippet klubu:

https://www.whippet-club.com/index.php?a=497