REKAPITULACE ROKU 2011

05.02.2012 21:58
Musím se přiznat, že do rekapitulace tohoto víceméně smutného roku se mi vůbec nechtělo a pořád jsem to odkládala. Ale je to už taková moje tradice, tak se pokusím o stručné shrnutí událostí.
Leden: 20.1. jsme oslavili  narozeniny Almínky (Alkména Ayort Back) a to již 14-té. Almínku zatím zdravotně nic netrápilo, byla moc šikovná.
Na výstavách v Olomouci a v polských Katowicích jsem byla pouze s Lenkou a Lordem (English Lord Lazarus) jako doprovod.
Březen:
Bohužel hned po nedělní výstavě brzy ráno 21.3. 2011 mi volala mamka, že Pavel - manžel mé sestry - je na oddělení ARO a že už vlastně zemřel. Záchranáři jej zresuscitovali, ale mozek byl dlouho bez kyslíku... Pavel se po nějakém čase probral do vigilního kómatu, ze kterého již není návratu ...Takto jsme se celá rodina trápili až do 21.10.2011, kdy umřel. Bylo mu 44 let. Těch sedm měsíců bylo hrozných a ani teď si stále nemůžeme zvyknout, že tu Pavel už není...
Po této rodinné tragédii mi všechno kolem připadalo tak směšné, přízemní a nedůležité...ale, jak se říká, život jde dál.
foto: podzim 2010 - procházka na hřiby společně s mými rodiči, sestrou a jejími kluky, v popředí švagr Pavel...

Duben:
Národní výstavu v Ostravě jsem, co by vystavovatel, také vynechala...opět pro mne nevhodný rozhodčí. Jak je už v Ostravě "dobrým" zvykem rozhodčí se nakonec změnil, možná ještě k horšímu :-( Z mé chovatelské stanice "zabojoval " o poslední CAC k titulu GRAND Šampióna Ch. Badalucco Petula-Vera.
  První výstavu s Ronjou jsme si "střihly" v polském Zabrze, kde získala tolik potřebný poslední   titul CWC a tím splnila podmínky k udělení titulu Polský Šampión :-) Na fotce  "Lazarusy" na této výstavě - zleva Lord, Princessa, Tokio a Ronja společně s Kaszkou Lazar a se  mnou.
 Květen: Na 1. máje jsme s Lenkou jely do Bánské Bystrice. Moje již 7,5 letá Brilance získala od    paní rozhodčí MVDr. Pavláskové poslední potřebný CAC pro udělení titulu Slovenského Šampióna  :-) a Ronja V2, r.CAC.

 

 

Červen:
Tento měsíc byl ve znamení ještě většího smutku...Almínka začala viditelně chátrat, její stav se nezlepšoval, proto jsem se rozhodla doprovodit jí na poslední cestě...usnula mi v náručí...Nikdy na tuto sladkou whippetí holčičku nezapomenu.

Červenec:
21.7. proběhlo krytí Casuariny Petula-Vera psem English Lord Lazarus. Majitelům Kasí jsem nabídla, že tento vrh mohou uskutečnit na mou, tedy Kasinčinu domovskou stanici Petula-Vera. Krytí proběhlo úspěšně, Kasinka zabřezla.
Další naší společnou akcí s Lenkou byla výstava až na východě Slovenska ve Velké Idě. Ronja tentokrát pouze VD, Lencinka V1 ve třídě čestné. Lenčin Lord se rozhodčímu líbil a získal CAC a res. CACIB a velmi chválil Lenčina veterána Faethona (Toníka) V1.
A ještě jedna výstava v červenci - Speciální na Konopišti. Tam nám bohužel pršelo a rozhodčí M.Uroševič měl již zřejmě předem jasno kdo vyhraje...ale i přes to: Ronja V2, r.CAC a Lord CAC, Lencinka "pouze" V3 ve třídě čestné. A Toníček (Faethón AB) V1 ve tř. veteránů.
Srpen:
Tento měsíc jsme hlavně běhali. Dvakrát jsme se s Lenčou vypravily do Lednice na trénink. Ronička se velice zlepšila, už neblbla v boxu a při společném běhu ji přestali zajímat soupeři. Lenčin Lordík se na dráze zatím otrkával :-)

Září:
Moc jsem se těšila na naši již tradiční dovolenou na Makarské s mojí mamkou. Samozřejmě bylo skvěle a nádherně....

a mamča v moři... :-)

A zatím co já jsem jela autobusem od moře Daria s Badaluccem a Lenka s Lordem bodovaly opět v Polsku: Bady V1, Nejlepší veterán a Lord CWC.
Pár dní na to 20.9. porodila Casuarina svoje a Lordova první štěňátka 3 kluky a 2 holky :-) tedy E vrh Petula-Vera. Majitelka Kasí se o ně velmi pečlivě starala, dnes již mají všichni svou novou rodinu a jedna holčička Esmeé - tak jak bylo v plánu - zůstala doma s maminkou Kasí.

V září jsme ještě jednou jely s Lenkou do Lednice, nejprve si v sobotu Lordík odvezl z Brna CAC. Přespali jsme v lednickém Apollu a v neděli se v pohodičce proběhli na tréninku. Lord už o něco lépe a Ronja téměř suverénně. Mám z ní velikou radost.
25.9. se konala Klubová výstava Whippet Klubu v Ježkovicích odkud si Ronja i Lord odvezli CAC a Klubové vítěze. Lencinka V1 ve třídě čestné. Z Wroclawi si odvezl V1, Nejlepšího veterána náš Badalucco Petula-Vera :-) a to od rozhodčího Roberta Blümela.
Vpravo na fotce Dája a Bady.

Říjen:
Ještě jeden trénink v Lednici a plánovaná návštěva štěňátek E, všechny fotky najdete v mé  fotogalerii na rajčeti  
Poslední výstava v Polsku a Lord dokončil Šampióna Polska :-) a v
Listopadu:
jsme zakončili výstavní sezónu mezinárodní výstavou. Ronja ve třídě šampiónek "pouze" výborná a Lord "pouze" VD4.
Prosinec:
byl opět ve znamení smůly v podobě nepodařeného plánovaného krytí Ronji...
Co k tomuto roku dodat, i když se mi podařilo s Ronjou dokončit Polského šampióna, docela slušně ji rozběhat na dráze, přesto to byl pro mne rok smutný...Mohu jen doufat, že rok 2012 bude o něco lepší.
Ještě musím poděkovat dceři za celoroční pomoc při hlídání holek (psích), mým rodičům, Darie s Badaluccem za reprezentaci a Lence, která mne tak ochotně s sebou vozí na akce. Moc si toho vážím.
Fotogalerie z akcí jsou na druhém rajčeti -   zde