Procházka kolem Lučiny 7.8.2010

08.08.2010 18:11

Na sobotní odpoledne jsem plánovala, že se konečně pustím do malování předsíně a kuchyně (pořád se nějak nemůžu přinutit to malování dokončit :-)) Ale psala mi Daria jestli nepůjdu na Lučinu. Nechala jsem teda doma babky (Almínku a Desinku) s pánečkem (ten mezitím než jsem se vrátila uvařil oběd na neděli :-)))  a jen s Lency a Ronjou jsem šla. Dája to má teď po přestěhování na Lučinu kousíček (což jí tiše závidím - ale zase bych to měla daleko do práce). Tak jsme ji s holkama vyzvedly a prošly se spolu s     jejími kluky Badaluccem a Nathanem až ke druhému mostku.  Celé nábřeží dostává nový "kabát", tak se tam nedá sejít dolů k vodě, ani vyjít nahorů. U druhého mostku jsme sešly k vodě. Bady a Nathan ji milujou, Lency se taky smočí a Ronja....no vlastně nevím. Když jsem jí řekla:" Běž do vodičky", tak tam víceméně bezhlavě skočila. Nemusí až tak striktně plnit mé přání (nebyl to ani příkaz) :-)) Tak se otočila a plavala ke břehu, pak nás samozřejmě postříkala a už do vody vlezla jen po "kotníky" :-)) Takže vlastně takhle do vody - na stejném místě - skočila už podruhé a já nevím jestli mně jen poslouchá nebo je taková trumpeta :-))  Procházka byla fajn, jen Lencinka byla trochu znechucela neustálým obtěžováním kluků, a to se dohárala už tak před měsícem. Musím chodit častěji, jen tloustnu a nemám žádnou kondičku, tyhle procházky mi nikdy nedělaly problémy a tentokrát mně pěkně bolely nohy....:-((                              

 FOTOGALERIE

 

 Zleva: Badalucco Petula-Vera, Brilance Petula-Vera, Nathan z Úplňku a Your Tea & Rum Lazarus