Odpolední pohoda s budoucí maminou. FOTOGALERIE

08.04.2010 18:00
Ve čtvrtek 8.4.10 byl příjemný slunečný den. Chystala jsem se, že vypadnu odpoledne s holkama alespoň na zahradu. Momentálně se mi dělá z práce trošku šoufl, poněvadž celé dny sedím u starého počítače se starou obrazovkou, který navíc příšerně hučí. Takové skvělé vybavení máme v nemocnici :-)) Proto jsem uvítala zprávu od dcery Veroniky, že se sejdem na "psí " zahradě. Verunce  chybí měsíc k tomu, aby mně učilila babičkou (ach jo, to to letí, stárnem...:-)) Vzala jsem všechny čtyři holky, od domu to nemám tak daleko i pro babulky. Ronča s Lency se samozřejmě honily s kolečkem, vzala jsem i tenisák a Desinka si trošku vzpoměla na své mládí. Už balonek ale nedonese, aby jsem jí ho hodila znovu...Je už hodně poznat, že se v té malé hlavičce makovičce spoustu změnilo :-(( Tak jsme poseděly na lavičce, já si čistila hlavu od špitálských "nesmyslů". Snažila jsem se Verun udělit nějaké mateřské rady, ale zjistila jsem, že vlastně už nevím  co, tak to necháme až se prcek narodí. Verča snáší těhotenství hodně v pohodě, nedělá si z toho těžkou hlavu, vlastně si s mamkou myslíme, že zatím neví co ji čeká :-)) Ale nesmím jí strašit, miminko je kromě starostí i veliká radost. Tak tady je pár fotek.FOTOGALERIE

Verunka vypadá jako rybář, ale aby se nemusela ohýbat, tak nabírá kolečko na klacek :-))

 

Tady se mi podařilo zachytit kolečko jako by bylo na tyčce, ale je to guma :-))
 

Desinka chytá tenisák, za měsíc jí bude 15 let !!!