NVP OSTRAVA 14.4.2012

17.04.2012 20:26

V Ostravě jsem měla předvést moji Brilance Petula-Vera a to již ve veteránech, bohužel začala poměrně nečekaně dřív hárat. Nicméně jsem rozhodně neměla v úmyslu výstavu vynechat! Přihlásily se totiž 3 štěňata z vrhu E (Casuarina Petula-Vera x English Lord Lazarus), na které jsem byla moc zvědavá a těšila jsem se na ně. Bohužel tři dny před výstavou se Esmeé přiotrávila, zřejmě nějakým postřikem, tudíž se doma léčila a nemohla se své první výstavy zůčastnit. Přijel se ukázat pejsek Enjoy Elegant Lord Petula-Vera, panička se hodně snažila a po několika radách ode mne už věděla co v kruhu dělat. Joyek byl oceněn krásným výsledkem velmi nadějný 2 ze 3 pejsků v dorostu. A fenečka Excellente P-V odcházela z kruhu také se známkou velmi nadějná. Holčička je to drobounká, jemná a roztomilá. Obě štěňata mají úžasné majitele !!! Moc jim děkuji za předvedení svých vipíků. Já jsem byla připravená, že je předvedu, ale ani jeden nechtěl jít s nějakou cizí ženskou :-) Dále byl přihlášený a krásně se předvedl ve veteránech náš šampión Badalucco Petula-Vera (Bady). Není tajemstvím, že je to pejsek z vrhu po psovi Keep Cool Ypsylon, který patřil paní rozhodčí Míše Pavláskové. Ta byla moc ráda, že Badyho vidí a krásný posudek od ní byl završen políbením Badyho hlavičky :-)) Bylo to moc milé gesto. Jistě se mnou někteří nebudou souhlasit, ale já si myslím, že p. Pavlásková posuzuje dost spravedlivě, pozná kvalitního whippeta a navíc se všichni dozví, proč tomu či onomu pejskovi dává takové ohodnocení a pořadí. Na výstavě se jako jediný vítěz předvedl i English Lord Lazarus a získal V1,CAC.

Byla jsem moc ráda, že jsem štěňátka Joyka a Lexinku, stejně jako jejich milé majitele, viděla. Jako povzbuzení a poděkování ode mne prckové dostali pohárek za účast (ráda využívám ostravské výstavy ke koupi pohárů za tituly mým odchovům). Také Bady dostal pohár za Nejlepšího veterána, jsem velmi vděčná jeho paničce Darie za péči a lásku, kterou mu celá ta léta věnuje. :-) Počasí nám docela vyšlo...alespoň nepršelo. Takže Ostravo! Zase příští rok!

FOTOGALERIE

třetí z leva je Badalucco Petula-Vera / porovnání o BOB

VÝSLEDKY:

PSI

Dorost:

Victory z Hedvábí- VN1

Enjoy Elegant Lord Petula-Vera - VN2

Walker z Hedvábí - VN3

 

Mladí:

Millenium Gold Sobresalto - V1, CAJC, BOJ, JBIG,

Blue Effect Valentine Dogs - V2

 

Otevřená:

X'mas Star von der Oelmühle - V1, CAC, NV

Celestial Ray London's fog - V2 resCAC

Blade Bass Ibexes - V3

Blue Bear Ibexes - nenastoupil

 

Vítězů:

English Lord Lazarus - V1, CAC

 

Veteránů:

Badalucco Petula-Vera - V1, Nej.Veterán

 

FENY

Štěňat:

Deja Vu Sunny-Funny - VN1

 

Dorost:

Excellente Petula-Vera - VN1

Esmeé Petula-Vera - nenast.

 

Mladých:

Connecting Poeple Sunny-Funny - V1. CACJ

Be My Angel Nejlepší krása - V2

Blueberry Nejlepší krása - V3

Bee Maya Valentine Dogs - V4

 

Mezitřída:

Face to Face Modrý hit - V1, CAC, NV, BOB, BIG3

Jolie Jolie di Mahana - V2, resCAC

Bianka Jagger Fast Dunderry - V3

 

Otevřená:

Aisha Modrý hit - V1, CAC

Queen of Sable Ayort Back - V2, resCAC

Amee Monteka - V3

Bagheera Ibexes - V4

Bahia Ibexes - V5

Wicked Wonderful der Mickleover - nenastoupila

 

Veteránů:

Abigail Ibexes - V1, Nejlepší veterán

Brilance Petula-Vera - nenastoupila

NVP OSTRAVA 14.4.2012