Naše výlety do Beskyd.

05.06.2011 18:52

Moje plány na výstavy ev. dostihy jsou teď poměrně omezené - na poslední plánovanou, klubovou KCHCHADP jsem nakonec nejela...a dost mě to mrzí. Ale není všem dnům konec :-) s Lenkou máme v plánu Speciální výstavu na Konopišti, pak asi Bratislavskou mezinárodní v srpnu a pak Klubovou Whippet klubu. Letos nám to "komplikují" naše dovolené :-) Kryjí se nám s výstavami, kterých by se stálo za to zůčastnit...Navíc Ronja se začala včera hárat, takže nám pravděpodobně nevyjde ani měření v Lednici.. :( Ale za to můžu s jistotou říct, že bude hárat začátkem prosince a my budeme krýt a těšit se na krásná štěňátka :-))

A tak přidávám pro Vás návštěvníky mých stránek, kteří sem pravidelně nakukujete, alespoň zprávičku ze soukromí.

S mými rodiči jsem teď byla dvakrát na "horách" - jsou to jen krátké výšlapy, přibližně tak čtyř až sedmi kilometrové. Ty absolvují moji rodiče absolutně bez problémů, naopak já mám vážně co dělat to ušlapat :-)) Chodí s námi už jen dvě moje holčičky - Lenci a Ronja a rodičů jezevčice Barča. Almínka je teď čím dál slabší :( navíc chudinka nechce žrát, ať ji podstrojuji různé dobroty... :( takže samozřejmě zůstává doma.

Byli jsme na Visalajích a Bílém Kříži, už když jsme šlapali nahorů, v dálce byla bouřka, cestou dolů nás ale nedohnala..narozdíl od výšlapu na Filipku. To jsme na zpáteční cestě parádně zmokli a bouřilo nám přímo za zády :-))

FOTOGALERIE - Visalaje

FOTOGALERIE - Filipka

začátek cesty na Visalajích

 

Lenci a Ronja v půlce cesty na Filipku