Národní výstava v Ostravě 11.4.2015

06.05.2015 18:04

Tak jsem letos nepřihlásila národku v Ostravě...řekla jsem si, že už nebudu zbytečně vyhazovat peníze, kterých se mi výrazně nedostává.... Po shlédnutí výsledků v Nitře, kde posuzoval avizovaný rozhodčí na Ostravu pan Leoš Jančík, jsem do toho nešla. Bylo mi jasné, že velké psy nemusí a podrobnosti k jeho posuzování jsem se dozvěděla v Ostravě. Tam byla přihlášena Lenka se svým šampiónem English Lordem Lazarus.

Pan Jančík má prostě jako každý rozhodčí "svoje oko".  Nemá rád hrubší, nechci říct přímo nepěkné hlavy (souhlasím)... zejména jsem si toho všimla u fen. Je znechucen, když majitel neumí svého psa předvést nebo je pes v kruhu neovladatelný či méně předveditelný (souhlasím)... dává přednost jemnějším typům zvířat...i když toto neplatí pokaždé  :-) Myslím, že dost dá na dobrý pohyb psa. (v pořádku) Dalo by se říct, že jsem byla docela jeho posuzováním překvapena a téměř u všech zadaných VD jsem s ním v duchu souhlasila. Jen já bych jich dala více :-) :-)  Vítězem plemene bych já určila některou z CAC fen. Jemu se moc líbil mladý pes, který má ještě mnoho rezerv se tzv. dodělat.

Lenka s Lordem skončila na druhém místě s výbornou 2 bez titulu.... :-(  Tak snad příští rok??

FOTOGALERIE

                                                                                                                                          VÝSLEDKY

WHIPPET PSI

třída mladých

Bourbon of Classy Styrian - V1, CAJC, BOJ, BOB

Bon Jovi Soulad - V2

Whiteheads Leonardo da Vinci - VD3

třída otevřená

Angel's Dream Soulad - V1 CAC

Cariam Valentine Dogs - V2, res CAC

Bluemoon Trixtan - VD3

Dexter Inventum - VD4

Baskerville z Podsmrčku - VD

Xaver z Hedvábí - VD

třída pracovní

Blade Bass Ibexes - V

třída vítězů

Sir Jeremy Legend of the Golderain - V1, CAC NV

English Lors Lazarus - V2

třída veteránů

Panther's Ghost z Üplňku - V1 BOV

FENY

třída dorostu

Athena Rara Canic - VN1

Afrodita Rara Canis - VN2

třída mladých

Whope Ayort Back - V1 CAJC

Fortuna Inventum - V2

Cayle Anie Ibexes - V3

Gianna Nannini of Always Unlimited - nenastoupila

mezitřída

Follow My Whisper of Always Unlimited - V1 CAC, NV

Apinolla Fly Ready Go - V2, res CAC

třída otevřená

Alicia Almir's Familly - V1 CAC

Bibendina z Úplňku - V2 res CAC

Athea Trixtan - V3

Allegria Fast Angels - V4

Angel Face Rhoderick Sodar - VD

Diamond Eyes Inventum - VD

třída pracovní

Amirah Jasmine Con Amore - V1 CAC

třída vítězů

Zoo Mee z Úplňku - V1 CAC

                                                                                             Mary Countess Legend of the Goldenrain - V2 res CAC