Lednický zajíc - 26.6.2011

03.07.2011 20:31

Společně s Dariou, jejím manželem, jejích dvěma kluky Badaluccem a Nathanem jsem jela i já s Ronjou (Your Tea & Rum Lazarus) do Lednice. Na tradiční zastávce na benzínce se k nám přidali ostatní z Havířova. Poměrně slušně jako havířováci zásobujeme lednickou dráhu :-)

Takže z Havířova jeli ještě Péťa a Little Devil Vlapan, Iveta s Ducati Spitfire Moravia a Apokalypsou Tequamba (ta se jela jen měřit, neboť se zotavuje ze zranění-roztrženého boku), pak Gábina a Playboy Supersonic a modrý Blade Bass Ibexes s paničkou.

V Lednici jsem dlouho nebyla, někdy před rokem asi..takže od té doby je změna v parkování, ale to vlastně všichni, kdo tam jezdí ví. A myslím, že je to i dobře, psi mi připadají klidnější, když neparkujem pod valem. Alespoň Ronja byla v klidu, trošku jsem se obávala, aby nepotrhala domeček, když odejdu. Ale byla v pohodě. Zato mě velice překvapila její reakce na kůži, stavěla se na zadní a štěkala :-)) Běžela dva společné běhy mladých. Start si Ronja moc zlepšila, už se v boxu neotáčí, jen musím dopilovat "vhození vzpouzející se Ronji"do boxu :-))) Dobře vyrazila, ale pak si všimla, že s ní ještě někdo běží a to se jí moc nelíbilo...štěkla po soupeřce aniž by otočila hlavu, ta do ní trošku strčila. Tak asi i proto. Vím samozřejmě, že to nesmí udělat. Takže příště poběží sóla, potvůrka jedna, já ji dám štěkat na kolegy!!!

Ronču mi změřili 48+, ale já bych ji ani do klasiku nechtěla. Celkově si myslím, že byly paní rozhodčí při měření benevolentní....

Počasí nám vyšlo, během cesty poprchávalo, ale v Lednici bylo dobře a když se ukázalo sluníčko, tak i dost teplo.

foto Ronji: Ronja I,  Ronja II.  Ronja III.  Ronja IV.

MOJE FOTOGALERIE
FOTOGALERIE od Royal-Lilly