Lednice - Letní Pohár CACIL - 20.8.2011

25.08.2011 20:30

Daria Bačová (majitelka Badalucca Petula-Vera a Nathana z Úplňku) píše:

Letní pohár-Lednice 20.8.2011
Krásný slunečný víkend jsme se rozhodli strávit s přáteli z Havířova a našimi vipíky na lednické dráze.
CACILový dostih byl docela hojně obsazený, až na kategorii Sprinter-senior :-) a to mě docela potěšilo, protože jsem přihlásila mého Badyho. ( Badalucco Petula-Vera) Rozhodla jsem se,že ho tentokrát nenechám doma:-) Bady je teď v docela dobré formě-s pánečkem chodí na dlouhé procházky. Takže si zaběhl dostih svým obvyklým tempem a doběhl si pro kůžičku sám:-)
Zato vipeti sprinteři byli tentokrát rozděleni na psy a feny po třech. Natýsek (Nathan z Úplňku) běžel s Gaspardem B.S.D. a s naším Capirossim Petula-Vera . Naty doběhl daleko za Gaspardem na 2.místě v rozběhu i ve finále. Rosík P.V. bohužel dostal D, já jsem to nepostřehla, ale prý se ohnal po Natanovi. Zřejmě i proto, že Rossi dlouho nebyl na dráze a kůžičku si chtěl nechat jen pro sebe...

Havířovskou ekipu úspěšně reprezentoval Blade Baas IBEXES, který skončil na 2.místě ve finále A.
Apokalypsa Tequamba měla svůj první dostih v klasiku a skončila na pěkném 3.místě.
Ducati Spitfire Moravia byla ve sprinterkách také na 3.místě.
Počasí bylo opravdu horké, ale měli jsme naštěstí stan, mokré ručníky na osvěžení našich miláčků a hlavně dobrou náladu!
Budeme se těšit na další zářijový dostih v Lednici!
P.S. Na foto štěně VLAPAN,jménem Nikolas, který si hledal v Lednici pánečky a urputně se nám nabízel:-)) Ještě volný!!!