Lednice 18.9.2010 - MISTROVSTVÍ MORAVY /racing - Championship of Moravia

23.09.2010 16:54

ZPRÁVA  DARII BAČOVÉ (maj.Badalucca Petula-Vera + Nathan z Úplňku)

LEDNICE 18.9.2010 MISTROVSTVÍ MORAVY
Na tento předposlední dostih v Lednici jsme se domlouvaly, že to bude dámská jízda, ale bohužel na poslední chvíli nám Peťka onemocněla. Bylo jí to moc líto, ale není všem dostihům konec. Příští měsíc vyrážíme zas! A tak jsme se vydali jen já s Badaluccem a Nathanem a Iveta s Apocalypsou. Měla jsem s sebou ještě svého syna Robina, který mi pomáhal se psy na start. Běží mi vždy hned po sobě a já nestíhám :-) Bylo nádherné počasí a tak jsme si to užili! Začalo to v 7 hodin ráno na D1 kousek před Olomoucí, kde se z pastviny zatoulali až na cestu 3 koně. Dopraváci už tam stavěli kolonu z obou stran, protože jeden koník se dostal přes most do protisměru a další dva chtěli za ním přes svodidla. Jelikož jsme s Ivetou obě koňařky a dopraváci si nevěděli rady, tak jsme vystoupily a pomohli jsme koně pochytat a vyvést nahoru na pole. Ranní rozcvičku jsme tedy měly za sebou :-) Zdržení bylo velké, ale šťastně jsme dorazili na dostihy. Na poslední chvíli ještě dorazila z Olomouce Andrejka s Donatellem. K naší velké radosti bylo to, že konečně dali na start sprintery feny a psy zvlášť. Takže ve sprinterech běželi jen Donatello s Nathanem. Byl to opět krásný dostih, běželi skoro vedle sebe, ale v cílové rovince Nathan trošku přidává na rychlosti, aby dostal vytouženou kůžičku jako první :-)
Takže sprinteři psi: 1.místo Nathan z Úplňku - Mistr Moravy
                               2.místo Donatello Petula-Vera – vícemistr Moravy
Náš už sedmiletý Bady se na svůj dostih v seniorech moc těšil a vůbec mu nevadilo, že běžel sám :-) a tak si celou dráhu poštěkával. Ve finálovém běhu mu rozhodčí naměřili čas 24,90 což mne zaskočilo - že by opravdu druhý dech? :-) Ale spíš mám pocit, že na věži bylo hodně veselo a dobrá nálada :-) :-)
    Sprinter senior pes: 1.Badalucco Petula-Vera - Mistr Moravy
Mladá Ivetina Apokalypsa vyhrála oba společné běhy mladých. Běžela opravdu skvěle a oba dva běhy nechala za sebou i svého bratra Assasina a setru Amazonku. Nepodařilo se nám udělat nějaké foto, ale věřím, že krásné fotky budou mít opět na fotogalerii Royal-Lilli. Byl to opravdu nádherný dostihový den a těším se, že na poslední dostih v sezóně 24.10.2010 se opět všichni sejdeme od nás ze severu :-)

 

(já jen dodám, že jsem se nemohla "vyhrabat" z jakési střevní pohromy :-)) a k tomu jsem dostala šílenou rýmu, takže i když jsme s Roničkou měly sbaleno, bohužel to nešlo)

dodávám pár foteček Darii, bohužel jen z mobilu, takže horší kvality

foto z fotogalerie Royal Lilly - Badalucco ve skvělé kondici - 7 let

Nathan z Úplňku - Mistr Moravy, Donatello Petula-Vera - Vícemistr Moravy