Klubová výstava KCHCH České Budějovice + bonitace

27.04.2010 20:07
Klubovou výstavu Klubu chovatelů chrtů pořádanou 25.4.2010 jsme s Lenkou naplánovaly s noclehem v motelu Dlouhá louka. Přidala se k nám Daria s Badaluccem a Iva s Capirossim. Víceméně jsem požádala Lenku jestli by jela, při této výstavě bývá bonitace KCHCH a já jsem chtěla uchovnit Ronju (Your Tea & Rum Lazarus). Na štěňátka si Ronja ještě počká, poněvadž jak jsem už někde psala, sama je ještě takový štěněcí nedozrálý truhlík. Myslím, že tak konec 2011 a začátek 2012 by byl reálný...Ale kdo ví, co se za tu dobu stane. Prostě zatím štěňátka neplánujem. A navíc si myslíme na jednoho moc pěkného mladinkého whippetího " lorda " :-)) Takže počkáme až doroste a dospěje :-))
Takže posádka Lenčina auta - 5 psů (Ronja, Lency, Bady, Lordík a Rossi) a 4 ženské. Ubytování bylo, až na vlhké postele, dva mnou nalezené broučky v mé posteli a jednoho většího broučka v koupelně, slušné. Prostředí kempu taky, i když měli naši psi smůlu a proběhnutí se neobešlo bez karambolů - naštěstí bez zranění.
Ráno jsme velmi brzy vyrazily na výstaviště, abychom se v " klidu " nasnídaly a rozložily věci. Ovšem pak jsme bezradně postávaly u kruhu, poněvadž nebyl ani jeden označen, kde se které plemeno bude vystavovat :-(( Rozložily jsme tábor u správného kruhu a dozvídaly se šílenosti, které prováděl italský rozhodčí Lamperti na sobotní mezinárodní výstavě. Úplně bez jakéhokoliv systému zadával tituly, či nezadával, neboť se s ním obsluha kruhu nemohla domluvit. To mi něco připomíná.....ááá zimní Brno s italským rozhodčím Tripollim - z čehož vyplývá - k Italům nechodit :-)) Vyřazoval s VD známkami jedince, kteří se mu zdáli velcí - aniž by je změřil - i fenečky v míře byly pro něj moc velké...no ještě, že jsme nehlásily naše psy:-)) Bohužel to " odnesl " náš Donatello Petula-Vera známkou VD ve tř. otevřené z 8 pejsků, kde jen 3 získali výbornou.
Na klubové výstavě nás posuzovala chorvatská rozhodčí Dubravka Reicher. Korpulentní dáma, která měla také v některých třídách zvláštní vkus... Ale vcelku myslím, že posuzovala docela slušně. Já jsem počítala se známkou velmi dobrou, když jsem viděla, že vyřazuje mohutnější zvířata, ale Ronja se jí kupodivu líbila. A tak jsme získaly ze 3 fen v mezitřídě výbornou 2 a r. CAC !! :-)) byla jsem překvapená a měla jsem skutečně velkou radost. Lencinka - Ch.Brilance Petula-Vera byla společně s Helené Ayort Back ve třídě čestné. Lency se už jaksi nechce vystavovat...možná to bylo i tou halou, má raději výstavy venku. Získaly jsme známku výbornou 2.
Ve psech jsme vystavovaly - Lenka svého English Lorda Lazarus ve třídě dorostu - velmi nadějný a odpoledních soutěžích pouzovaný p. Panuškou i 2.BIS dorost !!!
Ve třídě čestné psů Daria a Ch.Badalucco Petula-Vera - stejně jako Lency neměl Bady svůj den a získal známku výbornou 2. Sladká tečka nakonec bylo pěkné 3. místo v soutěži párů pro naše Badalucca a Brilance Petula-Vera, v konkurenci - myslím - 8 párů.
Nejdůležitější pro mne s Ronjou a Ivu s Capirossim byla bonitace. (Rossi nebyl na klubovku hlášený) Měla jsem dost nahnáno, že mi Ronju díky její výšce neuchovní. Paní rozhodčí ale říkala, že by byl hřích tak krásné zvíře neuchovnit. Jen podotkla, dobře vybírat partnera - toho jsem si vědoma. Ronička tedy prošla bonitací stejně jako Capirossi Petula-Vera se samými nulami.
Ještě jsme udělaly pár pózovacích fotek a z výstaviště vyjížděly zhruba v 16,30. S několika přestávkami na jídlo a kafe jsme domů dorazily kolem 22 hodiny ( i se zajížďkou do Studénky s Ivou a Rosíčkem). Perlička byla, že jsme na "Mekáči" u Meziříčí potkaly Ivetu s jejími whippetkami, které právě mířily domů do Havířova z kolínského dostihu :-)) Jsem moc ráda, že jsem ty novinky mohla hned napsat Lazarům ( sestřičkám Ronji se dařilo také na výstavách - Earl Grey - CWC na mezinárodní výst. Opole a Ice Tea získala známku výbornou v Greppinu.)
naše výsledky:
Your Tea & Rum Lazarus - V2, r.CAC   + chovná fena
JCh.Capirossi Petula-Vera - chovný pes
Ch.Brilance Petula-Vera - výborná 2
Ch.Badalucco Petula-Vera - výborný 2
English Lord Lazarus - velmi nadějný, 2.BIS puppy

 FOTOGALERIE - zde