Hanácká národní výstava psů - 8.-10.1.2010 Olomouc

13.01.2010 18:15
rozhodčí - Veronika Kučerová - Chrpová
Sněhová nadílka ovládla celou republiku, ale havířovská děvčata výstavu nevzdala !! Ujišťujíc se několikrát Pavly (kamarádka z našeho psího obchodu - přesněji salonu) jestli mne přibalí do auta na Olomouc, jsem téměř za 5 minut 12 výstavu přihlásila. V autě tedy nakonec jely 4 čivavy, já s Ronjou a v Příboře jsme nabíraly ještě jejich kamarádku s pejskem šeltie.
Narozdíl od předešlých let byli whippeti v pavilonu A a naopak čivavy v pavilonu H s chrty, poněvadž je posuzoval pan Mudra:-)) Milou společnost u kruhu mi dělala Simona Navrátilová s Barchettou Spitfire Moravia. Barchettka bude mít v dubnu 7 let a vypadá velice dobře - také bylo Simče doporučeno paní rozhodčí aby se holky určitě časem nezapoměly hlásit do veteránů.
Vzhledem ke sněhové kalamitě z 24 hlášených whippetů se k posouzení dostavilo jen 11. Já jsem osobně byla velice spokojená s posouzením od rozhodčí, která whippetům rozumí. Jistě se najde spousta lidí, kteří se teď ušklíbnou, ale je to můj názor. Veronika posuzovala velice pečlivě a její posudky nebyly shrnuty do dvou, tří nic neříkajících vět typu :" pěkná hlava, dobrá spodní i vrchní linie, dobrá v pohybu ....."
Já jsem s Rončou měla trochu smůlu, ve třídě jsme byly s velmi pěknou fenkou import Itálie - Sobresalto Butter & Jam. Tato získala po právu CAC a pak i Národního vítěze. Ronja r. CAC. Byly jsme pěkná dvojka - máslo s džemem a čaj s rumem - už nám chybělo jen nějaké pečivo :-)) :-))
Titul BOB získal Peter Pan z Úplňku Zuzky Augustiniové. Gratuluji!!
Pavlin pejsek čivavák Ch.Ackimmo Něžná Fantazie získal titul BOB - zůstávaly jsme tedy na závěrečné soutěže. Těmto předcházel tanec - tentokrát ale bez psa. Pokusila jsem se tanečnici zachytit na fotkách, něco málo je tam vidět. Bylo to pěkné, ale dlouhé. Zato soutěže potom frčely :-)) Pavla se s Kimem neumístila, tak jsme taky frčely - domů. Tedy jsme se spíše ploužily, poněvadž počasí zlobilo a cesty byly horší než ráno. Dojely jsme v pořádku a já moc děkuji paní řidičce za odvoz.
Na první letošní výstavu není r. CAC špatný výsledek a já jsem moc ráda, poněvadž Ronja se předváděla velice pěkně a byla mnohem klidnější než loni. fotogalerii najdete na rajčeti - zde