Esmee Tokoto Trikonto

17.10.2020 21:46

Před odchodem Roničky jsem o dalším štěňátku vůbec neuvažovala. Ale osud tomu chtěl jinak. Ronja nás opustila příliž  brzy  a nečekaně  a smutek doma byl veliký, jak pro nás, tak pro její dceru Zinu. Chodila jak bez duše. Courala se za mnou na procházkách... I partner uznal, ač se štěněti bránil, že to jinak nepůjde, než Zinečce pořídit kamarádku. Navíc sama doma plakala, pořídila jsem si kameru a viděla jsem jak vyje :-( Takže jsem se poohlížela, kdo bude mít štěňátka, která by mě zaujala. A našla jsem...chovatel Leoš Macko měl nakrytou fenku původem z Litvy Absoliuti Idile Firuze psem z významné americké chovatelské stanice Bohem Douglas Todd, který je v Polsku. Leoš mi slíbil fenečku, když se narodí, sám měl také v úmyslu si fenku z tohoto vrhu ponechat. Štěňátka se narodila 8.5.2020. 5 kluků a 5 holek. Bylo z čeho vybírat :-)

A tak se k nám domů dostala Esmee Tokoto Trikonto - rodokmen

Začátky nebyly jednoduché, Zina na ni vrčela a nechtěla aby se k ní malá přibližovala, natož aby se tulila. Ale venku byly v pohodě a postupně se přidávaly nejdříve nepatrné doteky. Bylo zajímavé to pozorovat jak Zina "taje" a nechává Esmee čím dál víc přibližovat se a tulit :-) Teď už jsou kámarádky, Zinečka přestala výt, společně spinkají půl dopoledne než příjdu nebo hlídají co se šustne na chodbě. Venku spolu řádí a doma se k sobě tlačí a tulí, tak jako všichni whippeti. 

Esmee - Esmínka je zlatíčko, je nesmírně inteligentní a učenlivá. Sice se nyní v 5 měsících stále dopoledne stávají nehody v podobě louže a hovínka, ale je to čím dál lepší. Hlavní je, že Zina není sama a já mám prcka, kterého můžu rozmazlovat a zároveň učit :-)