Dostih Letní pohár Lednice 21.8.2010

22.08.2010 20:41

21.8.2010 se konal tradiční dostih v Lednici - Letní pohár. z Havířova přijelo 6 whippetů se svými páníčky. Badalucco Petula-Vera a Nathan z Úplňku s Dariou a manželem. Těmto moc děkuji za ochotu přibalit mně do auta. Svou "starou" mazačku Lencinku (Brilance) jsem z finančních důvodů nechala doma a vzala Roničku (Your Tea & Rum Lazarus) na dokončení licenčních zkoušek. Iveta s Apokalypsou Tequamba a mladý pejsek - nováček - Playboy Supersonic se svou paničkou Gábinou. Svou první rovinku si přijel vyzkoušet další mladý pejsek z Havířova Bastien Ibexes. Z mých štěňat závodil ještě Donatello Petula-Vera, který si ještě v neděli "střihnul" tréninkový běh :-)) Počasí nám vyšlo, bylo krásně a teplo.

já jsem pouštěla Ronju na jedno sólíčko a dva společné běhy mladých. Nepodařilo se mi ji na poprvé strčit do boxu, vysmekla se mi a běžela před box, pak jsem měla trošku problém ji přivolat, ale podařilo se a napodruhé jsem jí už pořádně do boxu "vhodila" :-)) To už vyběhla pěkně a splnila svůj v pořadí třetí sólo běh. V prvním společném běhu běžela Ronja s černou Apokalypsou a její žíhanou sestrou Tequamba a ještě jedním černým whippetem - omlouvám se - nepamatuju se kdo to byl. Po vystartování z boxů se Ronja podle fotky podívala na vedle běžící whippetku, určitě ne proto, že by jí chtěla napadnout :-)), byla jen překvapená, že neběží sama. Byl to její první společný běh. Samozřejmě doběhla poslední, ale splnila !!!! Co byste také chtěli po feňuli ve výstavní kondici z čistě výstavního spojení :-)) Druhý společný běh se nám ale nepovedl, Ronja se otočila v boxu a z nepochopitelných důvodů se po vystartování otočila a šla směrem ke mně za boxy...? Tak jsem jí ještě pobídkama rozběhla, běžela do poloviny protilehlé rovinky, soupeři jí už ale moc odběhli, tak se vrátila. Mrzelo mně to, když už ten první běh tak hezky běžela... Ale nic se neděje, jsem si říkala, tak příště. ALE po zakončení dostihu se ještě běhaly tréninky. Tak jsem si řekla, že to zkusím znova. Páneček Assassina Tequamba, který si také potřeboval splnit společný běh souhlasil a sehnali jsme ještě jednoho sparinga. Pak jsem poprosila funkcionáře a rozhodčí Lednické dráhy a ti byli tak moc laskaví, že na tento náš běh dohlédli přísným okem a my si ho s Assassinem a Ronjou SPLNILI !!!!

Takže Ronja (Your Tea & Rum Lazarus) má splněny podmínky pro udělení dostihové licence. samozřejmě, že do měření, které pravděpodobně absolvujeme až příští rok bude běhat za mlaďochy. A já jsem moc ráda, že jsme to nakonec tak zvládli a děkuji spoluběžcům !!!! :-))

Takže ještě výsledky ostatních:

whippet sprinter:

Nathan z Úplňku  3.místo (Nathan si samozřejmě jako vždy odnesl svou kořist(kůžičku) až na stupně :-))

Donatello Petula-Vera  4.místo

whippet sprinter senior:

Badalucco Petula-Vera  1.místo

Gratuluju našim whippítkům a těším se na další dostih. Bylo moc fajn, odjížděli jsme skoro jako poslední :-)) Ještě jednou děkuji Dáje a Jirkovi za odvoz a za to, že jsem mohla ještě po dostihu pustit Ronju. Prostě v pohodě, v klidu, žáden spěch domů. Paráda. Díky.

FOTOGALERIE

Daria a já s Badaluccem, Nathanem a Ronjou

Iveta s Gábinou a Apokalypsa, Badalucco, Nathan, Playboy a Ronja

Ronja (Your Tea & Rum Lazarus)