CACIB KRAKOW Polsko - 5.9.2010

06.09.2010 16:46

Tuto mezinárodní výstavu jsme měly v plánu s Lenkou a jejím mladým Lordem (English Lord Lazarus). Vlastně jsem ji navrhla já, poněvadž jsem potřebovala CWC z mezinárodní výstavy pro Ronju (Your Tea & Rum Lazarus). Lenka bohužel onemocněla a já jsem od pátku sháněla nějakou náhradu nebo způsob, jak se na výstavu dopravit. Rozhodila jsem "sítě" na všechny strany, moc děkuju všem za odpovědi. Pak volala Lenka, že by byl způsob - zapůjčila auto a můj přítel po delším přemlouvání souhlasil s tím, že mně zaveze. Není to jednoduché jet s cizím autem a ještě k tomu do zahraničí.... Moc děkuji Lence i Láďovi.

Ale abych se dostala k samotné výstavě. Posuzovala litevská rozhodčí (pokud jsem pátrala správně předsedkyně chrtího klubu..) Klucniece Vija. Velice příjemná dáma, citlivá ke psům a patří ji dík i za to, že přihlédla k velmi špatným podmínkám k vystavování. Ne příliž rovný travnatý, rozmočený až bahnitý terén, vytrvalý déšť. Do Krakova jsme trošku bloudili, tak jsme přijeli jen tak tak. Whippeti totiž začínali, což je pro nás velmi nezvyklé :-))

Bohužel nevím jestli paní rozhodčí zadala někomu VD nebo nadějnou - ale myslím, že ne. Nejdříve jsem po třídě dorostu šla s Lordem (11 měsíců) ve třídě mladých. Jako soupeře jsme měli pejska Azarin Buttermilk Muffin. Pro paní rozhodčí byl strašně velký (což je - i když je pěkný). Lordovi diktovala samé superlativy, takže vyhrál a získal Vítěze mladých (CAJC). Moc se jí líbil. Měla jsem trošku problém v pohybu i při stavění (prostě zima, mokro, bez paničky ....:-)) Pak pokračovalo posouzení dalších tříd, v mladých a dorostu bylo po dvou a v ostatních po jednom jedinci !!! Čekala jsem větší účast a poněvadž byla Ronja sama ve třídě otevřené, chtěla jsem tak moc jet. Ale když jsem viděla, jak se jí nelíbí velká zvířata, začla jsem mít veliké obavy a očekávala jsem známku velmi dobrou. Ronja se ale v kruhu chovala profesionálně, pěkně chodila i stála. (bohužel měla po střevní viróze a tudíž byla pohublá) Paní rozhodčí mi říkala, že je velká, já jí, že to vím...ona, že je to problém současného chovu u whippetů všeobecně. Ronja se jí ale líbila a nevěřila jsem, když mi zadala CWC. Ve třídě mladých fen se předvedla Lordova sestřička English Princess Lazarus. Bohužel paní rozhodčí dala přednost větší feně s netypickou hlavou (jako by měla zobák místo čumáku), takže Princesska byla výborná 2. A sestra Ronji - Your Earl Grey Tea Lazarus (Iga)získala CWC a r. CACIB. S vítězkou mladých jsem šla o titul Junior BOB a...paní rozhodčí jej zadala Lordovi !!! Ostatní výsledky, které vím jsou u fotek ve  

FOTOGALERII - moje na rajčeti

fotogalerie Katarzyny Matuszyk

 

Naše výsledky tedy:

English Lord Lazarus - ex.1, Vítěz mladých/Young Winner, Junior BOB

Your Tea & Rum Lazarus - ex.1, CWC

 

Your Tea & Rum Lazarus - CWC

English Lord Lazarus - Young Winner, Junior BOB