Belcanto Petula-Vera u nás strávil víkend.

20.04.2011 20:09
Kenoušek - můj odchovanec z B vrhu - byl u nás na "službě". A sice od pátečního do pondělního odpoledne 15.-18.4.11
Belcanto Petula-Vera byl u mně jako štěňátko nejdéle, až do 5 měsíců. Snad i proto mám k němu dost silnou vazbu. Rozhodně tím nechci říct, že ostatní svá štěňata mám méně ráda, ale prostě Keny je Keny. Ostatní se na mne nesmí zlobit. Už jako štěňátko byl strašně hodný !!! A teď, kdy jsem měla možnost jej pohlídat majitelům Janě a Davidovi, zjišťuji, že se čím dál více podobají spolu se svou sestrou Brilance a dalším bratrem Badaluccem své mamince Alkméně. Tato moje fenečka je bezkonkurenčně nejhodnější whippet , jakého  jsem kdy poznala. Naprosto bezproblémová, žádně ničení věcí, žádný nářek při osamocení, naprostá poslušnost venku. Prostě zlatíčko. A stejně tak tyhle tři naše Béčka. (Myslím však, že směle můžu mluvit i o ostatních sourozencích - Bolera a Bambinu jsem také na týden hlídala a nebyl žádný problém). Může se Vám zdát, že přeháním, ale je to tak, Keny, Lencinka a Bady mají úžasné a skvělé povahy. 
Bohužel jsem si nemohla dostatečně vychutnat Kenouškovu návštěvu, pravděpodobně ještě následkem minulého víkendu na výstavě jsem byla silně nachlazená, bolely mně uši a krk a vůbec jsem se necítila dobře. Takže jsme nebyli na žádné delší procházce, jen jsme se trošku poflakovali kolem domu. Počasí bylo krásné, tak je mi to líto.
Trošku jsem fotila, v neděli mi pomohla Verunka (dcera) a tak jsme se vyhřívali na sluníčku. Kenoušek se během víkendu zamiloval do své sestřičky Brilance :-)) Ta se před ním  schovávala :-)), zato s Ronjou( po její počáteční  nedůvěře k "vetřelci") si pak hráli a škádlili se. Keny je i ve svém věku (našim Béčkům už bude letos 8 let !!) pořád krásný, elegantní pes silné kostry, hlubokého hrudníku a výborného úhlení s půvabným pohybem.

FOTOGALERIE

 

Ch.CZ, SK, KCHCH  Belcanto Petula-Vera

společné foto: zleva Belcanto, Ronja, Brilance a Alkména