4.7.2010 Národní 36.Beskydská výstava psů v Ustroni PL

07.07.2010 17:02
Zatím co spousta whippetů bojovala o tituly na Klubových výstavách KCHCHADP a na Klubové výstavě na Slovensku, já jsem si s Ronjou (Your Tea & Rum Lazarus) odskočila "od plotny" kousek za hranice pro druhé CWC :-)) Když jsem prohlížela výsledky ze slovenské klubovky a sobotní  Evropské chrtí výstavy, tak jsem se nestačila divit. Dva dny a až na vyjímky rozdílné výsledky. Obzvláště sobotní posuzování p.Kostopoulose z Řecka mně skoro rozesmálo - tím nechci říct, že jsem se smála samotným whippetům, ale když tak šíleně řešil psy třídu mladých, jak to, že mu pak nevadili dva velcí šampióni ???
Ale to jsem odbočila a jsem ráda, že jsem byla na poklidné, příjemné výstavě. Tato se koná již tradičně na velikém travnatém hřišti se skvělým povrchem, obrovskými kruhy a se spoustou stánků s různým zbožím. Také jsem koupila dva obyčejné oválné pelíšky, ale vyrobené z materiálu jako se šije "Pasadena" a stejného vzoru jaký chci objednat holkám do obýváku. Takže radost z Rončina CWC i z nákupu.
Posuzoval polský rozhodčí Jan Ryk. Povídá se o něm, že upřednostňuje whippety z jisté chovatelské stanice (a stejně tomu tak bylo i v Košicích před nějakým rokem).
I tentokrát získala vítěze rasy a následně 2.BIG fena z ch.st. Meradith, sice docela pěkná (pro mne až moc drobná :-)) fenka, ale s nepříliž pěknou hlavou, bez stopu. Když nastoupily tři fenky v mezitřídě a postavily se, pan rozhodčí s adeptkou na rozhodčí si okamžitě pošpitali :" Ta první, ta druhá, ta třetí..." Já je slyšela a myslím, že to nebylo fér, když je ještě neviděli ani v pohybu, ani podrobněji z blízka. Ale tak to bohužel bývá...
takže výsledky:

psi třída dorostu:

VN1 a nejlepší dorost v rase -  Ozi Pagawa

VN2  Otis Pagawa

třída otevřená:

VD  Hazard Pagawa

----------------------------------

feny třída dorostu:

VN1  Orka Pagawa

feny třída mladých:

V1, Vítěz mladých (CAJC), BOB Junior -  Meradith Dazzling For Everybody

feny mezitřída:

V1,CWC, Vítěz (dříve Nejlepší fena) BOB, 2.BIG  - Meradith Dreamlike Girl

V2, Your Earl Grey Tea Lazarus

V3,  Nut In The Shell Minori ad Majus

feny třída otevřená:

V1,CWC  Your Tea & Rum Lazarus

To bylo z whippetů vše, fotek mám jen pár( víceméně nebylo co fotit :-)), mne nikdo nefotil :-((. Na výstavu jsem jela s Pavlou od nás ze psího obchodu a salónu s jejími čivavkami (ch.st. Něžná Fantazie). Ta se zůčastnila se svým dorostem soutěží, ale čivavy nejsou pro rozhodčí atraktivní plemeno, takže bez umístění. Ke kruhu čivav jsem se při posuzování nedostala, vyfotila jsem ale jezevčíky druhé kamarádky z téhož obchodu - Radky (ch.st. Z Bludowitz). Děkuji moc za odvoz Pavle.
FOTOGALERIE

Sestry Ronja a Iga prováděly taneček, myslím, že se už poznají :-))