3.8.2014 CACIB Zakopane Polsko + FOTO !!!

06.08.2014 18:53

Na II. ročník MVP v polském Zakopanem jsem hledala spolujízdu a jsem moc vděčná dvěma děvčatům za nabídku. Z jednou z nich - chovatelkou australských ovčáků jsem nakonec jela :-) V Zakopanem a přilehlém okolí je moc krásně !! Samotná výstava se konala biatlonovém stadióně v  Koscieliskach - Kiry. V okolí lesy, kopce, nedaleko Tatry. Celá výstava se nesla v duchu folklóru tohoto kraje. Hrála lidová hudba, i ceny byly přizpůsobeny - keramické medaile a džbány za umístění v závěrečných soutěžích. Škoda, že nebylo moc času si to všechno pěkně užít.  Navíc bylo  hrozné vedro a Zina to nakonec odnesla průjmem - v noci a dopoledne druhý den...

Měla jsem jako vždy velké obavy, že se Zinou neuspějeme, poněvadž tento rozhodčí dal naší Fansy sníženou známku v Maďarském Komárom. Zinečka se ale navzdory horku pěkně předváděla, jen jsme se nemohly pořádně rozběhnout, kruhy byly nesmyslně malé, když všude v areálu bylo ještě tolik místa...Ale hned jak p. rozhodčí začal diktovat posudek, věděla jsem, že se mu moc líbí :-) Když pak zadal CACIBa feně ze třídy šampiónů a pozval k posouzení fenu ze třídy šampiónů výbornou 2, nechal nás ještě běhat a rezervního CACIBa dal Zině. Pak mi říkal, že mě musí mít moc ráda, protože se na mně hodně dívá, bohužel to nelichotí pohybu předních nohou. Já to vím...ale co mám dělat?? Jak ji to mám odnaučit, snažím se jí vodítkem dávat hlavu rovně...většinou přestane, když už běháme dlouho nebo je kruh dostatečně prostorný a já ji mohu vést dál od těla...Takže z toho usuzuji, že jsme možná mohly mít i CACIB, kdyby šla lépe. každopádně tolik potřebné CWC z mezinárodky je doma !!! Teď nám ještě chybí měsíce do splnění podmínek k udělení šampiónátu. Takže musíme na některou podzimní národku, ev. příští rok na jaře to "dorazíme" :-)  

FOTOGALERIE

 o CACIB - zleva MZT - Fine Design Petula-Vera, TO - Tylko Ty Bleached Blonde, TŠ - Der Micleover Cettina of Msida - CACIB

foto Maria Gondek

výsledky:

Sędzia: Andrzej Szutkiewicz
PSY - KLASA MŁODZIEŻY
WEBMASTER Minori ad Majus doskonały 1, Zwycięzca Młodzieży
HAWAIIAN SUNSET Ypsylon ? 2
ALEX Atletico nieobecny
PSY - KLASA POŚREDNIA
VERDI of Gentle Mind doskonały 1, CWC, CACIB, Najlepszy Dorosły Pies, Zwycięzca Rasy, 3 BOG
PSY - KLASA OTWARTA
TOFFI Pagawa bardzo dobry
SUKI - KLASA MŁODZIEŻY
ARGEMA BLUE DREAM Bohemia Genao doskonała 1, Zwycięzca Młodzieży, Najlepszy Junior w Rasie
Tylko Ty KOKARDKA doskonała 2
SUKI - KLASA POŚREDNIA
FINE DESIGN Petula-Vera doskonała 1, CWC, res.CACIB
SUKI - KLASA OTWARTA
Tylko Ty BLEACHED BLONDE doskonała 1, CWC
ATHEA Trixtan doskonała 2
ODA Minori ad Majus doskonała 3
SUKI - KLASA CHAMPIONÓW
DER MICKLEOVER CETTINA of Msida doskonała 1, CWC, CACIB, Najlepsza Dorosła Suka, BOS
Karadhras PINA COLADA doskonała 2