+ 23.8.2010 Desinka - Ch.Desirelles od Mária

24.08.2010 19:22

Pondělí 23.8.2010 - smutný den pro mne a moje blízké. Navždy mně opustila moje první whippetka Desirelles od Mária - Desinka.

Moje zlatíčko, oddaná, poslušná, skvělá společníce. Kamarádka mých dětí a Almínky, která přijela jako štěňátko, když byly Desince 2 roky. Když Almínka povyrostla, obě holky se mnou běhaly vedle kola - navolno - Desinka vedle kola, Alminka za mnou. Na louce u Lučiny jsme byly několikrát do týdne. Desinka aportovala svůj milovaný tenisák a nosila a nosila. Musela jsem jí ho brát, jinak by se umordovala. Jezdili jsme s oběma whippetkama na dostihy, mnohokrát vlakem. To se mnou jezdily i děti. Vlakem jsme byli s Verunkou a Davidem i v Úlanech na coursingu (s noclehem v Povodě) Na tomto coursingu můj - tehdy 10-ti letý !!! syn David vyfotil starým, úplně obyčejným foťákem již " legendární " fotku, kde běží Desinka se svým bratren Donem Quiotem.

Proto má pro mně tahle fotka takovou cenu. Ty krásné roky strávené ve společnosti Desinky jsou však nejcennější co jsme si navzájem mohly dát. Děkuji Ti Desinko, navždy Tě budu mít ve svém srdci a nikdy nezapomenu. Na nejlepší přátele se nezapomíná.

Tvoje panička.