17.4.10 VÍTÁNÍ JARA - LEDNICE

18.04.2010 14:17
Mám velikou radost, že jsem letos měla možnost jet s Dariou a jejím manželem do Lednice na Vítání jara. Přiznám se, že se mi moc nechtělo, obzvláště když přes týden bylo tak škaredé upršené počasí. V pátek se ale začalo ukazovat sluníčko a předpověď se tentokráte splnila. Sobota byla krásná a slunečná. (Taky mi Dájka říkala, že musím jet, abych pak zase nepsala, že jsem seděla doma za pecí :-)) Taky jsem už měla výčitky, že jsem zatím nestihla Ronju více seznámit s dostihy - pouze jednou běžela loni rovinku.
Věděla jsem, že v Lednici bude spousta kamarádů tady od nás ze Severní Moravy. Z Havířova jsme tedy jeli - Bačovi s Badaluccem a Nathanem, já s Brilance a Ronjou. Pak Iveta s Ducatti a Apokalypsou a z Karviné Péťa s Aponim a Little Devilem Vlapan. Z Bílovce přijel Donatello s majiteli Andrejkou a Filipem. Bohužel i na Jižní Moravě vydatně pršelo a tak bylo všude moc bláta a voda uprostřed dráhy i na přilehlých loukách. Psi i my jsme byli za celý den jak čuňátka :-))
Další nemilé překvapení byl vykácený les za dráhou. Tam je pohřbena spousta chrtů, kteří běhali na Lednické dráze a jejich páníčci chtěli, aby místo jejich odpočinku bylo právě zde, kde to měli tak rádi. Bohužel při tom "plundrování" lesa byly některé hroby psů rozkopány a ostatky se dostaly na povrch. To je moc smutné....
No ale již k běhání. Vzhledem k dostihům konaným v zahraničí nebylo moc vipetů, zato byla zastoupena téměř všechna ostatní plemena, což jsem už dlouho neviděla.
Ani sóloběhů nebylo moc. Přihlásila jsem Ronju na dvě sólíčka. Běžela jako úplně první, tak se nemohla ani jednou podívat na "utíkající" kůžičku. Šoupla jsem jí rovnou do boxu, samozřejmě se otočila a když se rozjela kůže, nevěděla. Stačilo mi ji ale trošku rozběhnout a v pohodě se chytla. Druhý běh už věděla o co jde :-)) a pěkně vyběhla.
Dokonce si po dostihu zaběhla ještě jedno sólo tréninkově. Ronča má energie na rozdávání a nebyla po doběhu téměř ani zadýchaná. Krásně šla v cíli po kůži, poškubala si s ní. Udělala mi velikánskou radost. Zdá se, že budu mít dalšího výstavního běhacího whippeta :-))
V kategorii sprinter běželi tři naši pejsci - přesněji fena Ducatti, psi Nathan a Donatello. V tomto pořadí také doběhli i finále. Před nimi na prvním místě byl ještě K.Vlapan :-)) V kategorii sprinter senior běžela Elvíra s Brilance a Badaluccem. V rozběhu Lencinka Baďu předběhla, ale ve finále byla tak vyčerpaná kvílením a taháním před během, že doběhla třetí a Bady druhý. Elvíra, která letos běhá posledním rokem zvítězila.
Takže výsledky:
Ronja - Your Tea & Rum Lazarus - pro zjednodušení přejmenována pořadateli u losování na "Čaj s rumem" - 2x sólo - splněno
Aponi běžel společné běhy mladých - úspěšně a Litlle Devil sóla - taky úspěšně
Apocalypsa si také zaběhla sólíčko a pak i jedno tréninkově.
whippet sprinter mix:
2.místo Ducatti Spitfire Moravia
3.místo Nathan z Úplňku
4.místo Donatello Petula-Vera
whippet senior sprinter:
2.místo Badalucco Petula-Vera
3.místo Brilance Petula-Vera
Z mých štěňátek tam se svou stájovou kolegyní Ebi Blue North byla Caprice Petula-Vera s paničkou Silvou, které moc děkuji za pomoc... a fotky.
(jsou ve fotogalerii)
Další spousta krásných fotografii i s našimi pejsky je na fotogalerii paničky barzojů -Royal Lily
Užili jsme si skutečně krásnou sobotu, spokojení jsme odjížděli domů - mezi posledními :-))
Děkuji moc Jirkovi a Darie za odvoz. FOTOGALERIE - ZDE

Brilance a Badalucco