13.9.09 CWC Chorzow Polsko - FOTO

29.09.2009 18:57

 

Chorzow - CWC výstava
rozhodčí Age Gjetnes, Norsko

Do polského Chorzowa jsme jely s Monikou, její dcerou Kristi a Danillem Petula-Vera. Polské cesty opět nezklamaly a připravily nám několik horkých chvilek. Jsou tam cesty nové, které nejsou v navigaci, takže jsme udělaly dvě kolečka po dálnici a nadjezd a kruhový objezd než jsme se trefily na tu správnou odbočku. :-)) Pak jsme se ještě projely po městě než jsme našly "Středisko sportu a rekreace" :-))
Pak už šlo ale vše hladce. V kruhu nejdříve posuzoval i nechrtí plemena skvělý Espen Engh. K tomuto Panu rozhodčímu (s velkým P) já mám velikou úctu a vzhledem k tomu, že se mu Ronja líbí - vice než ostatní sestry - je to pro mně ta nejvyšší pocta.
Posuzování šlo celkem rychle, i přesto, že rozhodčí Gjetnes diktoval velmi obsáhlé posudky. Jak jsem již psala k fotogalerii- od čumáčku po ocásek :-)) Ronče vytkl a naopak pochválil skutečně to, co má a nemá dobře. Teď už vím, že musíme zabrat v pohybu a začínám být na Ronju pyšná :-)) Z 5 přihlášených se nakonec v mladých fenách vystavily Ronja společně se svou sestrou Igou

(You Earl Grey Tea Lazarus). Iga je menší než Ronja asi o centimetřík a je "plnější". Ronja je jen sval a kosti - takže se ještě více snažím, aby přibrala. Iga po zásluze získala Vítěze mladých a následně i BOB Junior. Ronja byla výborná 2.
Danillko byl v mezitřídě - také má problém přibrat, ať se do něj cpe co se dá :-)) A vzhledem k tomu, že má skutečně více klenutá bedra, byl pro tohoto rozhodčího na velmi dobrou 1.
Jinak , jak píše na svých stránkách Kaszka Lazar (whippeti Lazarus), byla to pohroma. Jen 7 whippetů získalo výbornou. Několik se jich nezůčastnilo a zbytek byl VD nebo bez titulu. Mám pocit - uvidíme z výsledků- že afgháni dostali VD všichni- ale o tom se jen kolem kruhu šuškalo. Atmosféra byla skvělá, moc dobře jsme se bavily s polskými děvčaty.
Od chovatelky Kaski Lazar jsme všechny "čajíčky" přihlášené na tuto jejich Chorzowskou výstavu dostaly POHÁR ZA ÚČAST !!!
Takže Ronička má svůj 1. pohár - i když ne za výstavní úspěch :-)) Pro mne je ovšem tahle výborná nad všechny tituly získané např. od českých rozhodčí.
Fotogalerie jsem si dovolila převzít ze stránek Lazarus a jedna je moje

 
https://picasaweb.google.pl/dorwys/Chorzow09
https://whippet.rajce.idnes.cz/Chorzow,_Polsko,_CWC/#album
 https://picasaweb.google.com/lazaruswhippety/WystawaChorzow20094xY