12.10.2014 CWC Zabrze PL

26.10.2014 15:09
Zina - Fine Design Petula-Vera splnila podmínky pro udělení titulu Šampiona Polska !!!

Mám velikou radost, že se nám to podařilo v jednom roce...v Polsku musí uplynout od prvního uděleného CWC půl roku do třetího - posledního.

Ale popořádku...jela jsem tentokrát s další milou společností, majitelkou fenečky flat coated retrívra a její dcerou. Holky jsou moc fajn a myslím, že jsme spolu nejely naposledy :-) Vystavovaly jsme nakonec v jednom kruhu u mezinárodního rozhodčího Grzegorze Werona PL. Pan rozhodčí dal hodně na předvedení a důraz kladl na pěknou hlavu a pohyb...po ne zrovna ideálním předvedení whippetů psů jsme se Zinou "vpluly" do kruhu a on už se usmíval a pochvaloval Zinu jak je pěkná. Moc se mu líbila a moje zkušenosti s předváděním jsou přece jen už znát....Po nás byly ještě dvě fenečky, obě pak Zina porazila a získala titul Nejlepší fena. O BOB jsme šly s Vítězi mladých ( neurčil hned BOJ - což si myslím byla chyba...) a s nejlepším psem. Po proběhnutí podával ruku mně a udělil nám titul BOB a já byla moc šťastná. Absolutně jsem to nečekala, vzhledem k tomu, že je Zina větší než by měla být, vždycky očekávám spíše sníženou známku. 

za krásné foto děkuji Janě B.

FOTOGALERIE

výsledky:

rozhodčí:  Grzegorz Weron
PSY - TM
Hawaiian Sunset Ypsylon výborný 1, CAJC
Anis NUT-SZU-GEB VD2
MZT
IWO Hard Way výborný 1, CWC
TO
Dear Adaś Lazarus diskvalifikace
BLADE BASS Ibexes nebyl
FENY - TM
Argema Blue Dream Bohemia Genao výborná1,  CAJC, BOJ
MZT
FINE DESIGN Petula-Vera V1, CWC, Nejlepší fena, BOB
TO
Sophie's Pearl SIMPLY THE BEST výborná 1, CWC
Ora Minori ad majus výborná 1, CWC