27. Hornoslezská krajská výstava Dolní Benešov 30.4.2023

29.06.2023 18:41

Tak mě zas jednou Lenka Szypková s Quinsíčkem vyvezla na výstavu :) 

Při vstupu jsme procházely kolem podia, kde byly vystaveny poháry, mimo ostatních i ten veliký metrový pro absolutního vítěze výstavy. Tak jsem si pomyslela, ježiši to je monstrum, to bych ani neměla kam dát, ale ono se nás to vlastně netýká :)  Jo jo...kdybych věděla :) Esmínka ve své třídě vítězů neměla konkurenci, o Krajského vítěze jsme šly s fenkou z mezitřídy a z tř. otevřené. Ta se paní rozhodčí paní Lence Frnčové líbila víc, ale kvůli pohybu, který měla Esmee ten den lepší nás nechala vyhrát. Esmee tedy V1, Vítěz třídy a Krajský vítěz.

OK, řekla jsem si a čekaly jsme na závěrečky, poněvadž jsem jim tam nechtěla nechat pohár za Krajského vítěze. Takto zřejmě smýšlelo hodně lidí, protože když jsme začali nastupovat o nejlepší fenu, motalo se množství fen do dvou velkých kruhů za sebou!!  Soutěž o nejlepší fenu posuzoval slovenský rozhodčí (většinou posuzuje bull plemena a sám chová bullmastiffy a rottweilery) Martin Šipkovsky. 

Vybral nás do užšího výběru, říkám si tak Esminka ho zaujala, přece jen ta barva září a ona stojí jako lalina...Jenomže v závěru jsme zůstali čtyři a on nás prostě nechal vyhrát!!! Nechápala jsem a moje radost byla nevýslovná :) Esmee - Nejkrásnější fena výstavy!!

Pak se konala soutěž o nejlepšího jedince výstavy - vítěz mladá fena a mladý pes, vítěz pes a vítěz veteránů ( překrásný královský pudl Nino, který vyhrál celkového vítěze dvakrát za sebou) Posuzoval slovenský rozhodčí pan Jaroslav Matyáš. 

na foto je zleva Nejlepší veterán, Nejlepší mladá fena, Nejlepší pes, Nejlepší fena, Nejlepší mladý pes.

Všichni rozhodčí se radili, někteří chtěli opět nechat vyhrát pudla Nina, ale někteří, že už tady byl vítězem, tak bylo na videu slyšet, že by to dali whippetovi :) Tak bylo rozhodnuto a moje Ch.Esmee Tokoto Trikonto se stala absolutní vítězkou této Krajské výstavy :) Je to obrovský úspěch a já jsem nechápala, stejně jako i Lenka, jak to nakonec dopadlo...měla jsem radost i za chrty, za whippety, málokdy se stává, že vyhrají celou výstavu. U krajských výstav to většinou bývá někdo profláklý nebo někoho známý :)

FOTOGALERIE

whippet výsledky:

V1, Krajský vítěz, Vítěz třídyTřída otevřená♂ Dancierfrom the Pond DragonflyCMKU/WH/5272 Gabriela Pchálková

V1, Vítěz třídyTřída vítězů♂ QuincyHigh on EmotionČLP/WH/4085 Lenka Szypková

VN1Třída dorostu♀ Flora At PomperritosOn The RunPKR.X-13797 Nikola Gärtnerová

V1, Vítěz třídyTřída mladých♀ FeebeeSpirit of SpeedČMKU/WH/6351 Tomáš Alexandr

VD3Třída mladých♀ In VogueInventumCMKU/WH/6315 Lenka Žylová

V2Třída mladých♀ LeviZaryaCMKU/WH/6151 Gabriela Osinová

V1, Vítěz třídyMezitřída♀ KhaleesiZaryaCMKU/WH/6071 Nikola Gärtnerová

V2Třída otevřená♀ Bell LisaElbe PrincessCMKU/WH/5529 Renata Ožanová

V4Třída otevřená♀ BonnyaIl Sogno RealeČMKU/WH/5647 Tomáš Alexandr

V3Třída otevřená♀ Heurrecca CresideeRozárkaČLP/WH/5438 Lenka Žylová

V1, Vítěz třídyTřída otevřená♀ Valkyrie KáraMust Be ShadowPKR.X-12586 Tereza Lapčíková Fitzianová

V1, Krajský vítěz, Vítěz třídyTřída vítězů♀ EsmeeTokoto TrikontoCMKU/WH/5292 Petra Ryšková