25.9.2021 - 26.9.2021 Klubová výstava KCHCHADP - Vigvam resort Němčice

10.10.2021 16:33

Po hodně dlouhé době jsem jela na dvoudenní akci Klubu chovatelů ADP. Domluvily jsme se s Bárou (Baya Nobles) na noclehu přímo v resortu Vigvam "v sudu" :-) Ubytování....no....jak to říct, slibují ubytování s vůní dřeva, ale první co jsem cítila byla odpadní jímka či co to bylo...no ale ubytování vynahradila dobrá snídaně v ceně noclehu. Měly jsme původně v plánu jet až do Ml. Boleslavi na měření kohoutkové výšky potřebné k vystavení coursingové licence, ale bohužel nestihly bychom posuzování na klubové výstavě. V sobotu 25.6.2021 posuzoval feny p. Tomasz Kuszyk PL. V mezitřídě s námi bylo dohromady 8 fen, 3 fenky dostaly známku VD a Esmee získala výbornou 4 :-) S tímto výsledkem jsem byla moc spokojená. 

Po posuzování se konala ještě bonitace, kde byla Esmee Tokoto Trikonto uchovněna :-)

V neděli 26.9.2021 posuzoval feny p. Cristophe Coppel z Francie. Fen v mezitřídě bylo tentokrát 6. Tento rozhodčí stejně jako pan Kuszyk posuzoval pečlivě, oba psali obsáhlé posudky. Francouzský rozhodčí ohodnotil Esmé jako velmi atraktivní fenku s krásnou hlavou a dal nám i nominaci na soutěž o nejlepší hlavu v plemeni :-) Ze 6 fenek ji nakonec určil na 2. místo s výbornou 2, res. CACem. Měla jsem velikou radost :-) Jak už bývá zvykem na výstavách klubu ADP, atmosféra je super, výstava moc pěkná, dobře organizovaná. Navíc nám přálo počasí :-)

FOTOGALERIE

            

Esmínka byla úplně skvělá, mám z ní velkou radost :-)

  Oba dny fotila úžasná fotografka Eva Černohubová